http://www.IraniTopSite.com , ايرانی تاپ سايت دانلود کتاب الکترونیکی Physicians' Cancer Chemotherapy Drug Manual 18th Edition 2018(راهنمای داروی‌های شیمی‌درمانی سرطان برای پزشکان، ویرایش ۱۸ام، سال ۲۰۱۸) :: جزوه های پزشکی

جزوه های پزشکی

دانلود کتاب ها، جزوه ها، و مطالب مربوط به رشته پزشکی

جزوه های پزشکی

دانلود کتاب ها، جزوه ها، و مطالب مربوط به رشته پزشکی

جزوه های پزشکی

این وبلاگ گنجینه ای است از جزوات و کتب مربوط به رشته پزشکی عمومی که توسط دانشجویان رشته پزشکی تدوین شده و در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفته است.
@@@@
در صورتی که در دانلود کتابها به مشکلی برخوردید، با این آی دی در تلگرام تماس حاصل فرمایید:
@IranMedAppAdmin

دانلود کتاب الکترونیکی  Physicians' Cancer Chemotherapy Drug Manual 18th Edition 2018(راهنمای داروی‌های شیمی‌درمانی سرطان برای پزشکان، ویرایش ۱۸ام، سال ۲۰۱۸)

عنوان:  Physicians' Cancer Chemotherapy Drug Manual 18th Edition 2018(راهنمای داروی‌های شیمی‌درمانی سرطان برای پزشکان، ویرایش ۱۸ام، سال ۲۰۱۸)

موضوع: داخلی(خون و انکولوژی)

نویسنده: Edward Chu, MD

Vincent T. DeVita, Jr., MD

et al.

ناشر:  Jones and Bartlett Learning

سال انتشار:  2018

توضیحات:

این کتاب، راهنمای بسیار کاربردی برای فلوشیپ‌ها و متخصصین خون و انکولوژی می‌باشد که توسط دکتر ادوارد چو و دکتر وینسنت دویتا و همکارانشان تألیف شده است. این کتاب مشتمل بر ۵ فصل است که در فصل اول مبانی شیمی‌درمانی سرطان‌ها، در فصل دوم و سوم معرفی داروهای شیمی‌درمانی و گایدلاین‌های تنظیم دوز و استفاده از آنها، در فصل چهارم رژیم‌های رایج در شیمی‌درمانی سرطان‌ها، و در فصل پنجم داروهای پیشگیری از استفراغ در شیمی درمانی بیان شده اند. این کتاب برای دانشجویان فوق تخصص(فلوشیپ) خون و انکولوژی و دانشجویان تخصص طب داخلی بسیار توصیه می‌شود. در اینجا می‌توانید بخشی از کتاب را مشاهده کنید.

زبان: انگلیسی

چاپ: جلد رنگی، صفحات دورنگ

تعداد صفحات: ۶۵۵

نوع کتاب:  نسخه اورجینال

فرمت: PDF

دانلود کتاب



رمز اجرای فایل در حالت فشرده: IranMedicalApproach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی