http://www.IraniTopSite.com , ايرانی تاپ سايت دانلود کتاب الکترونیک The Coronavirus Prevention Handbook: 101 Science-Based Tips That Could Save Your Life(دستنامه پیشگیری از کرونا: 101 نکته علمی که می‌توانند زندگی شما را نجات دهند) :: جزوه های پزشکی

جزوه های پزشکی

دانلود کتاب ها، جزوه ها، و مطالب مربوط به رشته پزشکی

جزوه های پزشکی

دانلود کتاب ها، جزوه ها، و مطالب مربوط به رشته پزشکی

جزوه های پزشکی

این وبلاگ گنجینه ای است از جزوات و کتب مربوط به رشته پزشکی عمومی که توسط دانشجویان رشته پزشکی تدوین شده و در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفته است.
@@@@
در صورتی که در دانلود کتابها به مشکلی برخوردید، با این آی دی در تلگرام تماس حاصل فرمایید:
@IranMedAppAdmin

دانلود کتاب الکترونیک The Coronavirus Prevention Handbook: 101 Science-Based Tips That Could Save Your Life(دستنامه پیشگیری از کرونا: 101 نکته علمی که می‌توانند زندگی شما را نجات دهند)

عنوان:   The Coronavirus Prevention Handbook: 101 Science-Based Tips That Could Save Your Life(دستنامه پیشگیری از کرونا: 101 نکته علمی که می‌توانند زندگی شما را نجات دهند)

موضوع: طب داخلی، بیماری‌های عفونی

نویسنده: Wang Zhou, MD(رئیس پزشکان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ووهان)

ناشر:   Skyhorse Publishing

سال انتشار:  2020

توضیحات:

در دسامبر سال 2019 ویروس جدید از خانواده کروناویریده در شهر ووهان چین کشف و به سرعت به تمام شهرهای چین و پس از آن به تمام دنیا از جمله کشور عزیز ما، ایران، منتشر شد. تاکنون مقالات زیادی درباره علائم و نشانه‌ها و منشأ این ویروس به رشته تحریر درآمده و کارآزمایی‌های بالینی زیادی پیرامون آن صورت گرفته است. این کتاب که توسط رئیس پزشکان مرکز کنترل و پیشگری از بیماری ووهان نوشته شده است، 101 روش علمی را برای پیشگیری از ابتلای به کرونا آموزش می‌دهد. شما می‌توانید در اینجا قسمتی از کتاب را ملاحضه فرمایید.

زبان: انگلیسی

چاپ: دورنگ

تعداد صفحات: 143

 

دانلود کتاب

 

 

 

رمز اجرای فایل در حالت فشرده: IranMedicalApproach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی